6 клас А.Ліндгрен «Міо, мій Міо»

     В процесі ознайомлення в 6-у класі з темою А.Ліндгрен ««Міо, мій Міо»» працюємо за наступним планом: 



     

1. Про Астрід Ліндгрен. 

     Перегляньте відеоролик, перейшовши за посиланням – «Астрід Ліндгрен». 

2. Казка «Міо, мій Міо» 

     2.1. Сюжет твору.
Перегляньте буктрейлер, перейшовши за посиланням – «Сюжет твору». 
     2.2. Жанр твору.
     2.3. Передмова (експозиція)
     2.4. Конфлікт у творі.
     2.5. Герої казки: Буссе (він же Міо) – головний герой та оповідач; Юм-Юм – друг Міо; Пастушок Нанно; Кінь Міраміс.
     2.6. Країна Далека (опис).
Для опрацювання цих пунктів плану перегляньте електронну презентацію, перейшовши за посиланням – «Міо, мій Міо». 

3. Головна думка твору – перемога добра над злом. 

     3.1. Країна Чужинецька.
     3.2. Лицар Като.
     3.3. Проблеми, які автор ставить у творі.
Для опрацювання цих пунктів плану перегляньте електронну презентацію, перейшовши за посиланням – «Головна думка твору». 

4. Виконайте завдання: 

     4.1. Виконайте тест, перейшовши за посиланням – «Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо!»». 
     4.2. Виконайте завдання, перейшовши за посиланням - «Міо, мій Міо!» 
1

Немає коментарів:

Дописати коментар